logo Printers, please!
Přihlásit se

Obchodní podmínky

podnikatele

Adama Kupky

se sídlem Olomouc, Neředín, Stiborova 599/31, PSČ 779 00
identifikační číslo: 19520280
zapsaného v živnostenském rejstříku a podnikajícího na základě živnostenského oprávnění adresa pro doručování elektronické pošty: info@printersplease.cz

pro používání portálu PrintersPlease na internetové adrese www.printersplease.cz

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) vydává Adam Kupka se sídlem Olomouc, Neředín, Stiborova 599/31, PSČ 779 00, identifikační číslo: 19520280, podnikatel zapsaný v živnostenském rejstříku a podnikající na základě živnostenského oprávnění (dále jen „Provozovatel“), jako provozovatel portálu PrintersPlease (dále jen „Portál“). Portál je Provozovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.printersplease.cz (dále jen „Webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní Webové stránky (dále jen „Webové rozhraní Portálu“). Obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vyplývající ze smluvního vztahu mezi Provozovatelem a osobami užívajícími Portál k nabídce a poptávce tisku na 3D tiskárnách (dále jen „Uživatel“) za níže uvedených podmínek. Portál je zaměřen na zobrazování jednotlivých poptávek a nabídek 3D tisku Uživatelů a umožňuje Uživatelům vyhledávání jednotlivých nabídek a poptávek 3D tisku zveřejněných na Portálu.

Uživateli Portálu jsou jednak osoby, které mají zájem o to, aby jim za úplatu byl na 3D tiskárně vytištěn a zaslán konkrétní předmět (dále jen „Zájemci“), a dále osoby, které disponují 3D tiskárnou a nabízí za úplatu tisk na této 3D tiskárně (dále jen „Tiskaři“). Uživateli Portálu mohou být jak podnikatelé, tak spotřebitelé ve smyslu občanského zákoníku. V případech, kdy je Uživatel ve vztahu ke Provozovateli spotřebitelem a vznikne spotřebitelský spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Uživatel v postavení spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu České obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). V těchto případech může také Uživatel, který je v postavení spotřebitele, využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů online, která je zřízena Evropskou komisí a je dostupná na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

Webové rozhraní Portálu umožňuje Zájemcům provádět Objednávky, což jsou poptávky 3D tisku (dále jen „Objednávky“), též bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu. Nabídky 3D tisku zveřejňují na Portálu pouze registrovaní Tiskaři.

Ustanovení těchto Obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o užívání Portálu uzavírané mezi Provozovatelem a Uživatelem (dále jen „Smlouva“) a tvoří obsah Smlouvy, případně též spolu (nikoliv však výlučně) se samostatně zvlášť mezi Provozovatelem a Uživatelem sjednanými speciálními ujednáními Smlouvy. Uživatelé souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Uživatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Smlouva je uzavřena a smluvní vztah mezi Provozovatelem a Uživatelem tak vzniká v případě:

Jelikož je Smlouva uzavírána distančním způsobem, Uživatel jako spotřebitel může od ní odstoupit jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči Provozovateli bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od jejího uzavření, k čemuž lze využít i vzorový formulář pro odstoupení poskytnutý Uživateli při dokončení registrace, resp. při zaslání Objednávky na 3D tisk bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu. Uživatel, který je spotřebitelem, potvrzením, že si před uzavřením Smlouvy přečetl a odsouhlasil tyto Obchodní podmínky, zároveň vyslovuje souhlas a žádá o to, aby Provozovatel jako podnikatel začal s plněním svých povinností dle Smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy, kdy Provozovatel poskytuje poučení, že pokud byly služby poskytnuty dle Smlouvy, zaniká právo odstoupit od Smlouvy.

Smlouva uzavřená Zájemcem, který Objednávkou poptává 3D tisk bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu je uzavírána na dobu určitou, a to na dobu, než bude uzavřena a po dobu, co bude trvat, smluvní vztah mezi tímto Zájemcem a jím zvoleným Tiskařem za účelem realizace 3D tisku. V jiných případech je Smlouva uzavírána na dobu neurčitou. Uživatel má právo vypovědět Smlouvu na dobu neurčitou i bez udání důvodu za využití odkazu „Zrušit účet“ nebo „Vypovědět Smlouvu“ či jiného odkazu s obdobným významem na příslušné stránce. Vypovědět lze Smlouvu i písemnou výpovědí, ať už listinnou či elektronickou, předanou Provozovateli jakýmkoliv vhodným způsobem, tedy osobně nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adrese sídla nebo prostřednictvím elektronické počty. Výpověď je účinná okamžitě doručením výpovědi Provozovateli. Ukončení Smlouvy výpovědí nezbavuje Uživatele povinnosti splnit své závazky k ostatním Uživatelům nebo Provozovateli, které do toho okamžiku na sebe převzal.

Ustanovení odchylná od Obchodních podmínek je možné případně sjednat samostatně mezi Provozovatelem a Uživatelem speciálními ujednáními Smlouvy, přičemž tato (ve Smlouvě sjednaná) speciální ujednání mají přednost před ustanoveními Obchodních podmínek. Smlouva a Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, Smlouvu lze uzavřít jen v českém jazyce.

Znění Obchodních podmínek může Provozovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek.

REGISTRACE A UŽIVATELSKÝ ÚČET

Na základě registrace Uživatele provedené na Webové stránce může Uživatel přistupovat do svého uživatelského rozhraní, které procesem registrace založí, a ze svého uživatelského rozhraní může Uživatel provádět své Objednávky nebo nabídku 3D tisku (dále jen „Uživatelský účet“).

Tyto Obchodní podmínky mimo jiné upravují práva a povinnosti Provozovatele a Uživatelů při registraci, přihlášení a odhlášení do, resp. z Uživatelského účtu.

Proces registrace Uživatel zahájí za využití odkazu „Registrace“, popř. „Založit uživatelský účet“ či „Registrovat se“ nebo jiného obdobného odkazu na příslušné stránce.

Uživatel je povinen při registraci akceptovat tyto Obchodní podmínky, v opačném případě nelze registraci dokončit. Uživatel potvrdí výběrem možnosti „Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Obchodními podmínkami včetně zásad ochrany osobních údajů a souhlasím s nimi“ nebo jiné obsahově obdobné možnosti zobrazené na příslušné stránce, že si přečetl a odsouhlasil tyto Obchodní podmínky, které si Uživatel může zobrazit pomocí odkazu ve slovním spojení „Obchodními podmínkami“ či obdobného odkazu zobrazeného na příslušné stránce.

Uživatel je dále před dokončením registrace povinen vyslovit souhlas se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení výběrem možnosti „Souhlasím a žádám o to, aby Provozovatel jako podnikatel začal s plněním svých povinností dle Smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy, kdy Provozovatel poskytuje poučení, že pokud byly služby dle Smlouvy poskytnuty, zaniká právo odstoupit od Smlouvy“, v opačném případě nelze registraci dokončit.

Při registraci na Webové stránce je Uživatel povinen uvádět úplně, správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v Uživatelském účtu je Uživatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené v Uživatelském účtu jsou považovány za správné, za jejich úplnost, pravdivost a správnost odpovídá Uživatel.

Uživatelský účet je tvořen:

Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen Uživatelským jménem a přístupovým heslem, které registrovaný Uživatel zadává, když se přihlašuje do Portálu prostřednictvím svého Uživatelského účtu. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Uživatel není oprávněn umožnit využívání Uživatelského účtu třetím osobám. Pro odhlášení z Portálu prostřednictvím svého Uživatelského účtu Uživatel využívá odkazu „Odhlásit“, popř. „Odhlásit se“ či jiného obdobného odkazu na příslušné stránce. Odhlášením z Uživatelského účtu dochází k odhlášení Uživatele Portálu a Uživateli je znemožněno Portál využívat způsobem vyžadujícím přihlášení k Uživatelskému účtu.

V rámci Uživatelského účtu je každému Uživateli vytvořen profil Uživatele (dále jen „Profil Uživatele“), který obsahuje Uživatelské jméno (údaj Uživatelského účtu ad a) shora) a v případě, kdy je Uživatel Tiskařem, též adresu elektronické pošty Tiskaře (údaj Uživatelského účtu ad c) shora), údaj o poloze Tiskaře (údaj Uživatelského účtu ad g) shora), případně údaj o 3D tiskárně (dobrovolně poskytnutý údaj Uživatelského účtu ad h) shora) a též další z rozhodnutí Tiskaře ke zveřejnění určené údaje. Údaje Profilu Uživatele v případě Uživatele, který je Tiskařem, jsou viditelné pro všechny Uživatele Portálu. Údaje Profilu Uživatele v případě Uživatele, který je konkrétním Zájemcem, jsou viditelné pouze pro Tiskaře, kterému tento konkrétní Zájemce adresuje svou Objednávku.

Proces registrace a založení Uživatelského účtu je dokončen odesláním vyplněného registračního formuláře obsahujícího minimálně všechny povinné údaje tvořící Uživatelský účet. Po dokončení procesu registrace a založení Uživatelského účtu je danému Uživateli odesláno Provozovatelem potvrzení v elektronické podobě na jím zadanou adresu elektronické pošty, které stvrzuje dokončení procesu registrace a založení Uživatelského účtu. V elektronickém potvrzení s odkazem pro dokončení registrace je rovněž odkaz na aktuální znění Obchodních podmínek.

Provozovatel může zrušit Uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Uživatel svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy Uživatel poruší své povinnosti ze Smlouvy, včetně Obchodních podmínek, a/nebo Uživatel poruší platné právní předpisy, dobré mravy, veřejný pořádek či práva Provozovatele a/nebo třetích osob. Provozovatel si vyhrazuje právo vymazat Uživatelské účty, jejichž Uživatelské jméno vzbuzuje pohoršení a/nebo je v rozporu s dobrými mravy či veřejným pořádkem či právy Provozovatele a/nebo třetích osob, a to i bez předchozí výzvy k nápravě a bez náhrady. Uživatel také může sám svou volbou zrušit svůj vlastní Uživatelský účet. Okamžikem zrušení Uživatelského účtu v případě Uživatele, který je Tiskařem, ať už je Uživatelský účet zrušen jakýmkoliv způsobem, přestanou být viditelné pro všechny Uživatele Portálu údaje Profilu Uživatele, jehož Uživatelský účet byl zrušen.

Uživatel bere na vědomí, že Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Provozovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

UZAVŘENÍ SMLOUVY NA 3D TISK

Smlouvu, kterou se sjednává mezi konkrétním Zájemcem a jím zvoleným Tiskařem, že Tiskař je povinen na 3D tiskárně, jejíž údaje jsou případně uvedeny v jeho Profilu Uživatele, zhotovit individuálně určený předmět dle požadavku Zájemce a Zájemce je povinen za zhotovení předmětu dle požadavku Zájemce zaplatit sjednanou celkovou částku za zhotovení a dodání tohoto předmětu (dále jen „Smlouva na 3D tisk“), uzavírají Zájemce a Tiskař elektronicky způsobem upraveným těmito Obchodními podmínkami. Právní vztah ze Smlouvy na 3D tisk existuje výlučně mezi Zájemcem a Tiskařem; do tohoto právního vztahu Provozovatel nevstupuje s výjimkami popsanými v těchto Obchodních podmínkách. Na úpravu práv a povinností ze Smlouvy na 3D tisk mezi Zájemcem a Tiskařem, kteří jsou jejími smluvními stranami, a to včetně práv a povinností vyplývajících z vadného plnění, se použijí obecné právní předpisy, zejména občanský zákoník. Je-li Tiskař Podnikatelem a Zájemce spotřebitelem, použije se též úprava spotřebitelských smluv dle § 1810 a násl. občanského zákoníku. Provozovatel vystupuje pouze jako zprostředkovatel možnosti uzavřít Smlouvu na 3D tisk a má práva a povinnosti související s přijetím od Zájemce a vyplacením platby na celkovou částku za zhotovení a dodání individuálně určeného předmětu dle Smlouvy na 3D tisk. Po odeslání Objednávky Zájemcem předá Provozovatel prostřednictvím Portálu zvolenému Tiskaři kontaktní údaje Zájemce. Provozovateli nárok na poplatek za zprostředkování možnosti uzavřít Smlouvu na 3D tisk a za využití platformy Portálu k jejímu uzavření (dále též jen „Poplatek“) vzniká okamžikem uzavření Smlouvy na 3D tisk za splnění podmínky, že Zájemce včas uhradí sjednanou celkovou částku za zhotovení a dodání individuálně určeného předmětu dle požadavku Zájemce zaplatit dle Smlouvy na 3D tisk.

Uživatelé souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy na 3D tisk. Náklady vzniklé Uživatelům při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy na 3D tisk (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí uživatelé sami, přičemž nebude-li sjednáno mezi stranami Smlouvy na 3D tisk něco jiného, tyto náklady se neliší od základní sazby.

Za účelem učinění Objednávky na tisk na 3D tiskárně, a to konkrétního Zájemcem požadovaného předmětu, se Zájemce může:

Webové rozhraní Portálu obsahuje informace z Profilů Uživatelů, kteří jsou Tiskaři. Uživatel, který je Zájemcem, si zvolí, a to kliknutím na odkaz u informací z příslušného Profilu Uživatele, Tiskaře, kterému má zájem adresovat svou Objednávku, a následně se zobrazí formulář Objednávky.

Do formuláře Objednávky je Zájemce povinen uvádět úplně, správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené Uživatelem při Objednávce jsou považovány za správné, za jejich úplnost, pravdivost a správnost odpovídá Uživatel. Zájemce je povinen vyplnit všechny údaje, které jsou ve formuláři Objednávky označeny jako povinné a které zároveň nejsou do formuláře Objednávky automaticky doplněny z Uživatelského účtu Zájemce, zejména:

Údaje, které jsou do formuláře Objednávky automaticky doplněny z jeho Uživatelského účtu, je Zájemce povinen zkontrolovat, zda jsou úplné, aktuální a správné, a případně je doplnit, aktualizovat či opravit. Do formuláře Objednávky jsou rovněž automaticky doplněny údaje o Zájemcem zvoleném Tiskaři z jeho Profilu Uživatele, Zájemce je povinen si tyto údaje zkontrolovat, zda odpovídají jeho volbě Tiskaře. Zájemce má možnost kdykoliv až do odeslání Objednávky zjistit a opravit chyby vzniklé při zadávání dat. Jakmile Zájemce uvede všechny nezbytné údaje a zkontroluje údaje automaticky doplněné do formuláře Objednávky, Objednávku dokončí a odešle vyplněný formulář Objednávky za využití odkazu „Objednat“, popř. „Odeslat objednávku“ či jiného obdobného odkazu na příslušné stránce. Odesláním Objednávky Zájemce vyslovuje svůj souhlas s tím, že údaje v Objednávce a též údaje v Profilu Uživatele Zájemce budou poskytnuty Provozovatelem Tiskaři za účelem uzavření Smlouvy na 3D tisk.

Zájemce je povinen před dokončením a odesláním Objednávky akceptovat Obchodní podmínky, v opačném případě nelze Objednávku dokončit a odeslat. Před odesláním Objednávky Zájemce potvrdí výběrem možnosti „Potvrzuji, že jsem se seznámil/a s Obchodními podmínkami včetně zásad ochrany osobních údajů a souhlasím s nimi“ nebo jiné obsahově obdobné možnosti zobrazené na příslušné stránce, že si přečetl a odsouhlasil tyto Obchodní podmínky v aktuálním znění, které si Zájemce může zobrazit pomocí odkazu ve slovním spojení „Obchodními podmínkami“ či obdobného odkazu zobrazeného na příslušné stránce.

Zájemce je dále před dokončením a odesláním Objednávky povinen vyslovit souhlas se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení výběrem možnosti „Souhlasím a žádám o to, aby Provozovatel jako podnikatel začal s plněním svých povinností dle Smlouvy ve lhůtě pro odstoupení od Smlouvy, kdy Provozovatel poskytuje poučení, že pokud byly služby dle Smlouvy poskytnuty, zaniká právo odstoupit od Smlouvy“, v opačném případě nelze Objednávku dokončit a odeslat.

Po odeslání Objednávky je danému Zájemci zasláno Provozovatelem elektronické potvrzení o přijetí Objednávky na Zájemcem uvedenou adresu elektronické pošty Zájemce. Přílohou tohoto potvrzení o přijetí Objednávky je i aktuální znění Obchodních podmínek a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy. Odesláním Objednávky ani doručením potvrzení o přijetí Objednávky není ještě uzavřena Smlouva na 3D tisk mezi Zájemcem a Tiskařem, kterému byla Objednávka adresována.

Tiskař, kterému byla adresována Objednávka Zájemce, je povinen bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od okamžiku, kdy mu prostřednictvím Portálu byly postoupeny údaje v Objednávce a v Profilu Uživatele daného Zájemce, zaslat elektronicky Zájemci na adresu jeho elektronické pošty (e-mailu) závaznou nabídku (dále též jen „Nabídka“) v níž uvede alespoň:

Nebude-li do 14 dnů od okamžiku, kdy ji Tiskař odešle Zájemci, marným uplynutím uvedené lhůty se má za to, že Zájemce Nabídku odmítl. Nabídka může obsahovat jiný časový údaj o tom, po jakou dobu je závazná a po uplynutí jaké doby bude mít Tiskař za to, že Zájemce Nabídku odmítl.

Zájemce zasláním odpovědi na Nabídku prostřednictvím adresy elektronické pošty Tiskaře tuto Nabídku může výslovně odmítnout (nebo učinit obsahově odlišné prohlášení stejného významu), čímž Nabídka pozbyde závaznosti, či výslovně bez výhrad ji přijmout (nebo učinit obsahově odlišné prohlášení stejného významu). Zájemce může rovněž ve své odpovědi Nabídku přijmout s výhradami a změnami či doplněními, kdy v takovém případě se odpověď Zájemce považuje za Nabídku novou, která, aby byla Tiskařem přijata, musí být na ni Tiskařem prostřednictvím adresy elektronické pošty Zájemce odpovězeno, že ji Tiskař bez výhrad přijímá (nebo činí obsahově odlišné prohlášení stejného významu).

Doručením odpovědi, že Nabídka je přijata, druhé smluvní straně na její adresu elektronické pošty je Smlouva na 3D tisk uzavřena.

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY DLE SMLOUVY NA 3D TISK

Uzavřením Smlouvy na 3D tisk vzniká povinnost Zájemce uhradit na účet Provozovatele číslo 2202619054 / 2010 (dále jen „Účet“) za užití on-line platby platební kartou prostřednictvím platebního systému Stripe bezprostředně, nejpozději však do 3 dnů po uzavření Smlouvy na 3D tisk celkovou částku za zhotovení a dodání Výtisku, tj. celou cenu za Výtisk a náklady za dodání Výtisku (dále cena za Výtisk a náklady za dodání Výtisku dohromady jen „Cena“). Zájemce a Tiskař jako smluvní strany Smlouvy na 3D tisk sjednávají, že v předchozí větě sjednaný Účet je sjednaným platebním místem Ceny a v momentě připsání celé Ceny řádně a včas na tento Účet se má závazek Zájemce uhradit Tiskaři Cenu za zcela splněný.

Před okamžikem řádného a včasného uhrazení celé Ceny Tiskař nezahájí proces zhotovení Výtisku. Smluvní strany Smlouvy na 3D tisk sjednávají, že termín dodání Výtisku Zájemci jako nejzazší lhůta se prodlužuje o počet dnů od uzavření Smlouvy na 3D tisk do úplného a včasného připsání Ceny na Účet. Provozovatel se zavazuje bezodkladně, nejpozději však do 3 dnů od řádného a včasného připsání celé Ceny na Účet předat informaci o úhradě celé Ceny Tiskaři, a to elektronicky na adresu jeho elektronické pošty.

V případě, kdy nebude Cena uhrazena řádně a včas, tedy nebude uhrazena zcela a/nebo nebude uhrazena včas do 3 dnů od uzavření Smlouvy na 3D tisk, potom se Smlouva na 3D tisk bez dalšího od počátku ruší. V takovém případě vzniká smluvním stranám Smlouvy na 3D tisk povinnost vzájemně si vrátit poskytnutá plnění, přitom byla-li Cena (či její část) již uhrazena na Účet, potom povinnost vrátit Cenu či její část splní Provozovatel vrácením Ceny či její části uhrazené na Účet ve lhůtě 30 dnů od připsání poslední platby na Cenu na Účet, a to na číslo účtu, k němuž se váže platební karta užitá k on-line platbě Ceny prostřednictvím platebního systému payment, resp. na číslo účtu, z něhož byla platba na Účet připsána.

POPLATEK

Provozovateli nárok na Poplatek vzniká vůči smluvním stranám Smlouvy na 3D tisk společně a nerozdílně okamžikem uzavření Smlouvy na 3D tisk za splnění podmínky, že Zájemce včas uhradí řádně a včas sjednanou Cenu dle Smlouvy na 3D tisk.

Poplatek je splatný bez dalšího okamžikem řádného a včasného připsání celé Ceny dle Smlouvy na 3D tisk na Účet. Poplatek je uhrazen Zájemcem a Tiskařem jako stranami Smlouvy na 3D tisk společně a nerozdílně tak, že Provozovatel si Poplatek odečte od řádně a včasně připsané celé Ceny.

Zůstatek Ceny po odečtení Poplatku je Provozovatel povinen do 30 dnů od řádného a včasného připsání celé Ceny na Účet poslat na číslo účtu Tiskaře uvedené v jeho Uživatelském účtu.

Výše Poplatku se sjednává mezi Provozovatelem a smluvními stranami Smlouvy na 3D tisk jako odvislá od výše Ceny a to takto:

V případě Ceny od 0 Kč do 200 Kč

činí Poplatek částku 15 Kč

V případě Ceny od 200 Kč do 500 Kč

činí Poplatek částku úměrnou 7,5% z ceny tisku

V případě Ceny od 200 Kč do 500 Kč

činí Poplatek částku úměrnou 7,5% z ceny tisku

V případě Ceny od 500 Kč do 1000Kč

činí Poplatek částku úměrnou 6,25% z ceny tisku

V případě Ceny vyšší než 2000 Kč

činí Poplatek částku úměrnou 2,5% z ceny tisku

Minimální výše poplatku činí 15 Kč, v případě, že procentuální hodnota je menší než 15 Kč.

PŘEPRAVA A DODÁNÍ VÝTISKU

V případě, že je způsob dopravy smluven ve Smlouvě na 3D tisk na základě zvláštního požadavku Zájemce, nese Zájemce riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

Je-li Tiskař podle Smlouvy na 3D tisk povinen dodat Výtisk na místo určené Zájemcem v Objednávce, je Zájemce povinen převzít Výtisk při dodání.

V případě, že je z důvodů na straně Zájemce nutno Výtisk doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než sjednáno ve Smlouvě na 3D tisk, je Zájemce povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Výtisku, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

Při převzetí Výtisku od přepravce je Zájemce povinen zkontrolovat neporušenost obalů Výtisku a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Zájemce zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva Zájemce vůči Tiskaři jako stranám Smlouvy o 3D tisku z odpovědnosti za vady Výtisku coby zboží a další práva Zájemce vyplývající z obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele.

Další práva a povinnosti stran Smlouvy na 3D tisk při přepravě Výtisku mohou upravit zvláštní dodací podmínky Tiskaře, jsou-li Tiskařem vydány, či zvlášť sjednané dodací podmínky jako speciální ujednání Smlouvy na 3D tisk.

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Práva a povinnosti Provozovatele a Uživatelů, coby smluvních stran Smlouvy, ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

V případě, kdy nejsou Uživateli provozovatelem poskytování služby a plnění dle Smlouvy v rozsahu a kvalitě, jak je sjednáno ve Smlouvě, případně jak odpovídá účelu Smlouvy, Uživatel je oprávněn podat u Provozovatele reklamaci, a to elektronickou poštou na adrese info@printersplease.cz

Provozovatel je povinen Uživateli, který je spotřebitelem, vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, a to i v elektronické podobě zaslané na adresu elektronické pošty Uživatele, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena v přiměřeném čase s přihlédnutím k povaze služby, plnění a k jejich účelu, kdy Uživatel o bude v témže čase informován o způsobu vyřízení reklamace.

Práva a povinnosti Zájemce a Tiskaře coby smluvních stran Smlouvy na 3D tisk ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ U SPOTŘEBITELSKÝCH SMLUV NA 3D TISK

Je-li Tiskař jako strana Smlouvy na 3D tisk podnikatelem, potom se na práva Zájemce, který je spotřebitelem, z vadného plnění dle Smlouvy na 3D tisk užiji i následující ustanovení tohoto oddílu Obchodních podmínek:

Tiskař jako strana Smlouvy na 3D tisk odpovídá příslušnému Zájemci, že Výtisk při převzetí nemá vady. Zejména Tiskař odpovídá Zájemci, že Výtisk:

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je vhodný k účelu, pro který jej Zájemce požaduje, sdělil-li jej Tiskaři a s nímž Tiskař souhlasil, a
  3. je dodán s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
  4. je Výtisk vhodný k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  5. Výtisk množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může Zájemce rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Tiskařem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže Tiskař prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření Smlouvy na 3D tisk upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o uzavření Smlouvy na 3D tisk nemohlo mít vliv,
  6. je Výtisk dodán s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může Zájemce rozumně očekávat, a
  7. Výtisk odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Tiskař Zájemci poskytl před uzavřením Smlouvy na 3D tisk.

Ustanovení Obchodních podmínek výše se nepoužije v případě, že Tiskař Zájemce před uzavřením Smlouvy na 3D tisk zvlášť upozornil, že se některá vlastnost Výtisku liší a Zájemce s tím při uzavírání Smlouvy na 3D tisk výslovně souhlasil.

K uplatnění práv z vadného plnění může Zájemce využít odkaz na webovou stránku, která se zobrazí při kliknutí na odkaz "Stav objednávky", který Zájemce nalezne v elektronickém potvrzení o přijetí Objednávky doručeném na Zájemcem uvedenou adresu elektronické pošty Zájemce nebo u konkrétní Objednávky v Uživatelském účtu Zájemce, který se registroval. Na webové stránce, která se zobrazí po kliknutí na odkaz „Stav objednávky“ Zájemce může pro zahájení procesu uplatnění práv z vadného plnění kliknout na odkaz "Začít reklamaci." O reklamaci je Tiskař v takovém případě okamžitě automaticky informován elektronickou zprávou zaslanou na adresu jeho elektronické pošty a následně proces uplatnění práv z vadného plnění již probíhá bez jakéhokoliv přispění Provozovatele. Projeví-li se vada Výtisku v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou Zájemce nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující může vytknout vadu, která se na Výtisku projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li Zájemce Tiskaři vadu oprávněně, doba pro vytknutí vady neběží po dobu, po kterou Zájemce nemůže Výtisk užívat.

Má-li Výtisk vadu, může Zájemce požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Zájemce. Tiskař může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

Tiskař odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím Zájemci nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který Zájemce Výtisk Smlouvou na 3D tisk pořídil. K odstranění vady převezme Tiskař věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, Tiskař provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

Zájemce může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy na 3D tisk, pokud:

  1. Tiskař vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s ujednáními Obchodních podmínek, resp. speciálními ujednáními Smlouvy na 3D tisk,
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy na 3D tisk, nebo
  4. je z prohlášení Tiskaře nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Zájemce.

Je-li vada Výtisku nevýznamná, Zájemce nemůže odstoupit od Smlouvy na 3D tisk; má se za to, že vada Výtisku není nevýznamná. Odstoupí-li Zájemce od Smlouvy na 3D tisk, nárok Provozovatele na Poplatek nezaniká, osobou, která má povinnost Poplatek uhradit je Tiskař, a Tiskař vrátí Zájemci celou Zájemcem uhrazenou Cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží Výtisk nebo co mu Zájemce prokáže, že Výtisk odeslal.

Vadu výtisku lze vytknout Tiskaři, který Výtisk dle Smlouvy na 3D tisk zhotovil.

Tiskař je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Tiskař je povinen Zájemci vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Zájemce reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Zájemce požaduje a kontaktní údaje Zájemce pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a Zájemce o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Zájemce s Tiskařem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty 30 dnů může Zájemce od Smlouvy na 3D tisk odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

Tiskař je povinen vydat Zájemci potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Práva z odpovědnosti za vady Výtisku coby zboží může Zájemce uplatnit též u Provozovatele, který v daném případě figuruje jen jako podací místo a je povinen reklamaci bezodkladně postoupit příslušnému Tiskaři, a to elektronickou poštou na adrese Info@PrintersPlease.cz , kdy obsahem reklamace musí být údaje identifikující Objednávku, k níž se reklamace váže, a to minimálně uvedením čísla Objednávky.

Výše uvedeným ujednáním o možnosti předat reklamaci též Provozovateli na sebe Provozovatel v žádném případě nijak nepřebírá práva a povinnosti Tiskaře z odpovědnosti za vady Výtisku.

Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však Zájemce právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud Tiskař namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Tiskaře za vady může upravit reklamační řád Tiskaře či speciálně zvlášť sjednaná ujednání Smlouvy na 3D tisk.

Tiskař či jiná osoba může Zájemci poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů(obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „Nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č.480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.

Pro registraci Uživatele a pro rozpoznání přihlášeného či identifikovaného Uživatele je Provozovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje Uživatele nebo osobní údaje poskytnuté či zadané Uživatelem při registraci a/nebo při Objednávce bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu (dále jen „Údaje Uživatele“). Uživatel bere na vědomí, že pro zajištění bezpečnosti Uživatelů a jejich dat je Provozovatel oprávněn zpracovávat Údaje Uživatele, a to z důvodu kvalitnějšího rozpoznání již přihlášeného či identifikovaného Uživatele.

Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné při plnění Smlouvy, na jejímž základě Provozovatel poskytuje své služby a jejíž smluvní stranou je Uživatel jako subjekt osobních údajů.

V konkrétních případech může Provozovatel zpracovávat osobní údaje nad rámec výše uvedených podmínek dle konkrétního účelu pro ochranu oprávněných zájmů Provozovatele nebo třetích osob (např. zájem na bezpečném fungování služeb Portálu) dle zákonných požadavků na zpracovávání osobních údajů.

Pokud Uživatel předal či předá Provozovateli osobní údaje jiných fyzických osob, je Uživatel povinen tyto fyzické osoby informovat o zpracování osobních údajů a zajistit tak zákonnost zpracování osobních údajů. V opačném případě Uživatel odpovídá Provozovateli za způsobenou škodu.

K předání dat, která mohou mít povahu osobních údajů, třetí osobě může dojít v případě, kdy se tak děje v souvislosti s provozováním služeb dle Smlouvy a je tak stanoveno smlouvou mezi Provozovatelem a takovouto třetí osobou.

Zásady ochrany osobních údajů se vztahují na poskytování on-line a off-line služeb a plnění povinností Provozovatele dle Smlouvy, včetně instalace služeb na koncovém zařízení Uživatele a jejich (automatické) aktualizace a též na nahlašování nefunkčnosti služeb či problematického a nezákonného obsahu Portálu (komunikace s technickou podporou, pokud při ní dojde ke zpracování osobních údajů k identifikaci fyzické osoby).

Provozovatel se snaží vždy pracovat s přesnými a dle potřeby aktualizovanými daty, ukládá je pouze po dobu nezbytně nutnou a nakládá s nimi způsobem, který zajišťuje jejich náležité zabezpečení. Práva ve vztahu ke zpracování Údajů Uživatelů jsou specificky vymezena v textu níže.

Sbírané údaje dělí Provozovatel do dvou kategorií: na straně jedné jde o údaje, které Uživatel poskytnete přímo (např. registrací či vyplněním formuláře Objednávky bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu), a na straně druhé o ty, které získá aktivitou Uživatele při využívání jednotlivých služeb Portálu (např. informace k vydaným souborům cookies či k technickým zařízením, prostřednictvím kterých Uživatel Portál využívá; Portál využívá pouze tzv. funkční cookies, které jsou bezprostředně zapotřebí k zajištění základních funkcí Portálu a jsou vzhledem ke své podstatě a účelu bez dalšího povoleny; Marketingové ani výkonnostní cookies Portál nevyužívá).

V rámci služeb dle Smlouvy poskytovaných Provozovatelem dochází ke zpracování osobních údajů pouze za účelem dosažení některého z níže uvedených právních titulů:

  1. Plnění smlouvy
    Tento právní titul použije Provozovatel v situaci, kdy zpracování Údajů Uživatele probíhá za účelem uzavření, plnění nebo ukončení smluvního vztahu mezi Uživatelem a Provozovatelem. Je tomu tak u všech Údajů Uživatelů poskytnutých při procesu registrace a založení Uživatelského účtu a dále při vyplnění Objednávkového formuláře bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu.
  2. Oprávněný zájem
    Při splnění níže uvedených podmínek Nařízení dává možnost opřít zpracování osobních údajů o vlastní, subjektivně stanovený zájem. Aby Provozovatel k tomu mohl přistoupit, musí Uživatele informovat o právu na námitku proti vedenému zpracování i o právu na výmaz a také posoudit oprávněnost. Oprávněný zájem musí Provozovatel definovat (v souladu s právem), musí se ukázat jako nezbytný pro dosažení stanoveného cíle, musí úspěšně projít tzv. balančním testem (poměření zájmů Provozovatele a Uživatele a rizik), musí být skutečným a aktuálním pro daný čas i druh zpracování. Kategorii oprávněného zájmu běžně splňují aktivity k výkonu svobody projevu, ochraně služeb před zneužitím (včetně předcházení podvodům), vymáhání pohledávek a právních nároků obecně, kroky k zajištění bezpečnosti sítí a informací či zpracování za účelem oznámení případných trestných činů.
  3. Zpracování se souhlasem
    Prostřednictvím souhlasu dává Uživatel svolení ke zpracování Údajů Uživatele. Jeho podoba je přesně definovaná v Nařízení. Povinností Provozovatele, pokud staví zpracování údajů na souhlasu Uživatele, je doložit, že k souhlasu došlo (respektive kdo, kdy, jak a k čemu byl souhlas udělen). Žádost o souhlas se zpracováním osobních údajů musí Provozovatel poskytnout odděleně od ostatních skutečností (např. Obchodních podmínek). Stejně tak musí být zmíněno i právo Uživatele udělený souhlas odvolat.
  4. Plnění právní povinnosti
    Pokud zpracování některých údajů vyplývá z konkrétní národní či evropské legislativy, je Provozovatel povinen Údaje Uživatelů zpracovávat. Příkladem může být zpracování z důvodu povinností stanovených finančním úřadem či reakce na soudní rozhodnutí ve věci shromáždění a předání konkrétních dat orgánům činných v trestním řízení. V případě právně podložené žádosti příslušného orgánu musí Provozovatel zpracovávané osobní údaje uchovávat, sdílet či zobrazovat v rozsahu a době vymezené konkrétním právním aktem. Čl. 31 Nařízení Provozovatele a případné zpracovatele zároveň zavazuje ke spolupráci s dozorovým úřadem při plnění jeho úkolů.

Shromážděné osobní údaje využívá Provozovatel pro naplnění určitého, výslovně vyjádřeného a legitimního účelu. V rámci služeb dle Smlouvy zpracovává Provozovatel Údaje Uživatelů následující účely:

Údaje Uživatelů nedrží Provozovatel v rozsahu větším ani po dobu delší, než je to nezbytné k dosažení účelů, pro které byly sebrány: Údaje Uživatele v Uživatelském účtu nebo zadané při Objednávce bez registrace přímo z Webového rozhraní Portálu jsou drženy za účelem plnění práv a povinností a služeb dle Smlouvy, a to po dobu trvání smluvního vztahu založeného Smlouvou a po dobu nezbytnou k splnění všech práv a povinností dle Smlouvy. Následně jsou Údaje Uživatelů, držené z důvodů plnění právních povinností, zpracovávány po dobu a v rozsahu, jak je vyžadováno právními předpisy. Údaje Uživatelů k identifikaci smluvní strany před uzavřením Smlouvy jsou drženy jen do uzavření Smlouvy. Údaje držené a zpracovávané pro ostatní účely jsou drženy maximálně po dobu 5 let.

Přístup k uloženým Údajům Uživatelů dostane pouze služba dle Smlouvy, pro kterou byly shromážděny, a Provozovatel sám či pracovník Provozovatele, který má oprávnění s osobními údaji nakládat a je smluvně zavázán plnit tyto zásady ochrany osobních údajů. Údaje Uživatele uvedené v Objednávce a případném Profilu Uživatele je Provozovatel oprávněn předat k dalšímu zpracování za účelem plnění Smlouvy na 3D tisk Tiskaři, kterému je Objednávka určena. Údaje Uživatelů, kteří jsou Tiskaři, obsažené v jejich Profilu Uživatele, jsou zveřejněny na jejich unikáním odkaze.

Údaje Uživatel Provozovatel musí uchovávat pouze po dobu nezbytnou pro dosažení účelu jejich zpracování, nadto Nařízení dává Uživatelům právo na omezení jejich zpracování v předem stanovených situacích:

  1. Pokud se Uživatel domnívá, že Provozovatel nepracuje s přesnými informacemi.
  2. Považuje-li Uživatel zpracování za protiprávní (ale netrvá na výmazu Údajů Uživatele).
  3. Pokud Údaje Uživatele požaduje Uživatel pro určení, výkon nebo obhajobu vlastních právních nároků.
  4. Nebo když vznese Uživatel námitku proti zpracování Údajů Uživatele.

Kromě uložení Údajů Uživatelů a s výjimkami zpracování, které jsou stanoveny v Nařízení (mezi jinými z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků či z důvodu důležitého veřejného zájmu) s nimi Provozovatel nebudeme dále nakládat.

Údaje Uživatelů vyjma případů uvedených v těchto zásadách ochrany osobních údajů Provozovatel nesdílí. Výjimku tvoří zpracování vybraných agend (např. pro řízení datacenter či síťovou konektivitu), Provozovatel využívá třetí strany, vždy ale na základě jasně definovaných práv a povinností v rámci uzavřeného smluvního vztahu. Ke sdílení údajů může nicméně Provozovatele přimět oficiální, právně podložená žádost dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů, dále jen „ÚOOÚ“) či jiného, národního nebo unijního úředního orgánu nebo soudu.

Provozovatel nepředává Údaje Uživatelů do třetích zemí.

Povinnost Provozovatele spolupracovat s orgány dozoru a ostatními úředními orgány vyplývá platné legislativy. V případě právně podložené žádosti úřadů je tak povinen Provozovatel uchovávat, sdílet či zobrazovat (v rozsahu a době vymezené konkrétním právním aktem) konkrétní Údaje Uživatelů. Nařízení Provozovatele zavazuje ke spolupráci s dozorovým úřadem (ÚOOÚ) při plnění jeho úkolů. Každou žádost úřadů nicméně Provozovatel posuzuje.

Provozovatel tímto informuje Uživatele o následujících právech, která přímo plynou z Nařízení:

Uživatel má právo získat potvrzení, že Údaje Uživatele Provozovatel zpracovává, a má právo na přístup k nim. Jaké osobní údaje o Uživateli Provozovatel zpracovává zjistí Uživatel po přihlášení do svého Uživatelského účtu, nemá-li účet, je možné zaslat jakýmkoliv komunikačním prostředkem Provozovateli žádost o poskytnutí této informace.

Uživatel má právo na opravu zpracovávaných Údajů Uživatele (oprava nepřesných osobních údajů či právo na doplnění neúplných osobních údajů) a má právo na jejich výmaz za podmínek, které jsou dané Nařízením; jedná se např. o situace, kdy Údaje Uživatele nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, o odvolání souhlasu se zpracováním či vznesení námitek proti zpracování osobních údajů. Opravu svých Údajů Uživatele může registrovaný Uživatel provést jednoduše ve svém Uživatelském účtu, neregistrovaný Uživatel na základě své žádosti podané Provozovateli jakýmkoliv komunikačním prostředkem.

Uživatel má právo na výmaz Uživatelského účtu a všech souvisejících Údajů uživatele, které o něm Provozovatel zpracovává. Žádost o výmaz Uživatelského účtu může Uživatel provést ve svém Uživatelském účtu. Neregistrovaný Uživatel může požádat o výmaz všech svých Údajů Uživatele na základě své žádosti podané Provozovateli jakýmkoliv komunikačním prostředkem.

Uživatel má právo na omezení zpracování v případě, že by Údaje Uživatele byly neaktuální nebo by je Provozovatel zpracovával protiprávně.

Uživatel má právo být informován o všech opravách, výmazech a omezení zpracování Údajů Uživatele; tedy s výjimkou případů, kdy to nelze nebo to vyžaduje nepřiměřené úsilí na straně Provozovatele.

Uživatel má právo na přenositelnost Údajů Uživatele, které Provozovateli v průběhu využívání jeho služeb poskytl, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu; zároveň má právo tyto údaje předat jinému správci, je-li zpracování založeno na souhlasu či smlouvě nebo se zpracování provádí automatizovaně; v souladu s Nařízením Provozovatel zároveň upozorňuje Uživatele, že jeho právem na přenositelnost Údajů Uživatele nesmí být nepříznivě dotčena práva a svobody jiných osob. V Údajích Uživatele, které takto Provozovatel poskytne naleznete pouze data z těch služeb, které Údaje Uživatele evidují. Vždy tedy může nastat situace, že některou službu Uživatel využívá, ale tato služba o Údaje Uživatele nesbírá nebo jsou zcela anonymní, a to i v případě, že s použitím osobních údajů vysloví Uživatel souhlas. Své žádosti o předání osobních údajů Uživatel zašle Provozovateli jakýmkoliv komunikačním prostředkem, případně vloží prostřednictví svého Uživatelského účtu. O vygenerování zpracovávaných dat kvůli jejich přenosu musí Uživatel požádat předtím, než požádá o výmaz Uživatelského účtu

Uživatel má právo vznést námitku proti zpracování Údajů Uživatele, které se provádí ve veřejném zájmu nebo je nezbytné pro účely oprávněného zájmu správce, včetně profilování založeného na tomto zpracování. Do uvedeného vymezení spadá i právo vznést kdykoli námitku proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu. Námitku – takzvaný opt-out – může Uživatel uplatnit v každém marketingovém sdělení, které vám zašleme, přímo v patičce daného textu.

Zároveň má Uživatel právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by pro něj mělo právní účinky, nebo se jej obdobným způsobem významně dotklo. Provozovatel v současné době neprovádí žádné rozhodování založené plně na automatizovaném zpracování.

Uživatelsky nejvstřícnější způsob správy Údajů Uživatele je prostřednictvím Uživatelského účtu. Po přihlášení může data spravovat, prohlížet nebo celý účet odstranit, s omezeními v podobě právních povinností. Po odstranění Uživatelského účtu dojde k výmazu veškerého uloženého obsahu, kromě dat, která musí být uchována z důvodů plnění právních povinností, nebo dat, které slouží k ochraně oprávněných zájmů Provozovatele, jak bylo popsáno výše (údaje potřebné k ochraně služeb před zneužitím, včetně předcházení podvodům, vymáhání pohledávek a právních nároků obecně, kroky k zajištění bezpečnosti sítí a informací či zpracování za účelem oznámení případných trestných činů). Pokud neexistuje zákonný důvod pro další uchovávání Údajů Uživatele, budou data kompletně vymazána ze serverů Provozovatele. Vymazání dat provede způsobem, který znemožní jejich budoucí obnovu, a tedy jakékoli další využití (při platnosti výše uvedeného omezení). S cílem předejít náhodnému odstranění údajů, bude Uživatelský účet po dobu 14 dnů od podání žádosti o výmaz zablokován. Po uplynutí uvedené lhůty dojde k úplnému odstranění Uživatelského účtu.

Jako správce Provozovatel zaručuje vhodná technická, procesní a organizační opatření, která zajišťují úroveň zabezpečení odpovídající danému riziku. Zejména se jedná o následující:

Dojde-li k narušení zabezpečení Údajů Uživatelů a bude pravděpodobné, že povaha a rozsah narušení bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody fyzických osob, ihned to Provozovatel Uživatelům oznámí. V oznámení jasně a srozumitelně popíše samotnou povahu porušení zabezpečení Údajů Uživatelů a zároveň poskytne Uživatelům přinejmenším následující informace popis pravděpodobných důsledků narušení ochrany osobních údajů a popis přijatých či navržených opatření k řešení vzniklé situace.

K výše uvedeným krokům Provozovatel nepřistoupí za situace, pokud zavedená opatření činí napadené Údaje Uživatelů nesrozumitelnými (anonymizace osobních údajů, šifrování), pokud přijal taková opatření, že se riziko pro práva a svobody Uživatelů pravděpodobně neprojeví a pokud by to vyžadovalo nepřiměřené úsilí. V takovém případě přistoupí Provozovatel v souladu s Nařízením k informování ve formě veřejného oznámení nebo podobného opatření.

Vaše dotazy Provozovatel rád zodpoví jakýmkoliv komunikačním prostředkem.

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Zájemce nabývá vlastnictví k Výtisku jeho zhotovením, neboť Cena je zcela uhrazena ještě před zahájením zhotovování Výtisku Tiskařem.

Provozovatel není ve vztahu k Uživatelům vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

Vyřizování stížností Uživatelů, včetně stížností na chování a jednání ostatních Uživatelů, zajišťuje Provozovatel prostřednictvím elektronické pošty na adrese info@printerplease.cz. Informaci o vyřízení stížnosti Uživatele zašle Provozovatel na elektronickou adresu Uživatele. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou stanovena.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi stranami Smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Uživatel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Provozovatel je oprávněn k plnění Smlouvy na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Pokud vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není Uživatel, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

Je-li některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Smlouva zahrnující Obchodní podmínky a případná zvláštní samostatná ujednání Smlouvy je archivována Provozovatelem v elektronické podobě a není pro spotřebitele přístupná.

Kontaktní údaje Provozovatele jsou uvedeny v záhlaví těchto Obchodních podmínek.

V Olomouci dne 08.11.2023 Adam Kupka

zpracoval s ❤️ Rostislav Kaleta